Šperos.lt > Informatika > Informacija ir informacinė visuomenė > Marketingo tyrimų naujos kryptys, metodai

Marketingo tyrimų naujos kryptys, metodai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Internetinių paieškos sistemų apžvalga. Tarptautinės paieškos sistemos. Nacionalinės paieškų sistemos. Internetinių paieškos sistemų search.lt ir go.com detalus nagrinėjimas. Analitinė dalis. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimai vs rinkos tyrimai. Marketingo tyrimų būdai. Nauji marketingo tyrimų metodai. Online tikslinės grupės. Webcasting‘as ir telekonferencijos. Web tyrimai/web svetainių analitikai. Determinančių metodas. Naujų marketingo tyrimų būdų privalumai ir trūkumai. Išvados. Priedai (3). Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 195.41 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą