Šperos.lt > Teisė > Komercinė teisė > Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę

Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Konkurencijos samprata. Pagrindinės sąvokos konkurencijos įstatyme. Draudimas piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi. Nesąžiningos konkurencijos veiksmų draudimas. Reklamos įstatymas. Pagrindinės reklamos sąvokos. Reikalavimai reklamai. Reklama ir vaikai. Konkurencijos tarybos teisės ir pareigos kontroliuojant reklamą. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 18.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą