Viešbučių administravimo baigiamoji praktika. Viešbučio svetingumo modulis. Viešbučio klasifikacija pagal žvaigždutes. Paslaugų spektras. Teikiamos paslaugos. Kambarių kainos. Svečių priėmimo tarnyba. Svečių priėmimo tarnybos funkcijos ir atsakomybė. Darbo aprašymas. Darbuotojų darbo grafikas. Viešbučio kambarių rezervavimo galimybės ir būdai. Užsakymo priėmimo tvarka. Telefoninio pokalbių kultūra. Informacijos teikimas. Atvykusių svečių priėmimas ir apgyvendinimas, svečio statusas. Ypatingi svečių aptarnavimo atvejai. Išvykstančių svečių išlydėjimo tvarka. Atsiskaitymo būdai, formos. Viešbučio administratoriaus ataskaitos. Dokumentų apsauga darbo vietoje. Viešbučio kompiuterinė veiklos planavimo ir administravimo programa. Maisto ir gėrimų skyrius. Restorano salės ir virtuvės darbuotojai. Darbo organizavimas, pamainos. Pusryčių asortimentas, patiekimas. Svečių aptarnavimas pusryčių metu. Svečių aptarnavimo organizavimas verslo pietums ir vakarienei ir pobūviai. Konferencijų ir seminaro dalyvių aptarnavimo tvarka pertraukėlių, maitinimo metu. Konferencijų organizavimo skyrius/ tarnyba. Konferencijų centras, salių klasifikacija, įranga. Užsakymo konferencijai/ seminarui priėmimo tvarka. Kambarių ūkis. Viešbučio kambarių klasifikacija, skaičius. Kambarinės darbo aprašymas, efektyvus informacijos teikimas svečių priėmimo tarnybai. Darbo grafikas. Darbo organizavimas. Praktikos išvados.
Turizmas, praktikos ataskaita(26 puslapiai)
2008-06-04
Konfliktų valdymas. Konflikto samprata. Konflikto raidos etapai. Konkurencija ir konfliktas. Funkcinių ir disfunkcinių konfliktų diferencijavimas. Konfliktų ir bendradarbiavimo konstruktyvūs ir destruktyvus aspektai. Konfliktai ir jų sprendimas. Grupių vidaus konfliktai. Konfliktų sprendimo būdai. Konflikto procesas. Kaip konflikto metu elgiasi vadovas. Konfliktų valdymo strategijos. "Viskas arba nieko" strategija. Dalinio rezultato strategija. Atvirų durų strategija. Parlamentinė strategija. Rutininių strategija. Smegenų strategija. Derybų strategija. Žmonės ir konfliktai. Konfliktų esmė. Konfliktų psichologinės ypatybės. Konflikto dinamika. Konfliktai Lietuvos organizacijos. Išvados.
Socialinė psichologija, kursinis darbas(33 puslapiai)
2006-05-10
Įvadas. Darbo tikslas. Numatyti personalo valdymo problemų sprendimo būdus "Stikliai" viešbutyje. Profesinių kompetencijų sąrašas. Personalo valdymo teorinis aspektas. Personalo ir personalo valdymo samprata. Personalo valdymo teorijos ir valdymo stiliai. Personalo valdymo sistemos elementai. Personalo valdymo problemos jų numatymas. Personalo valdymo problemų nustatymas "Stiklių" viešbutyje. Tiriamo "Stikliai" viešbučio pristatymas. Tyrimo problema ir metodai. Tyrimo rezultatų pristatymas. Problemos, jų sprendimo būdų numatymas. Išvados. Priedas: Anketa.
Personalo vadyba, diplominis darbas(50 puslapių)
2008-06-25
Rašinys vokiečių kalba apie keliones. Kelionės. Kelionės automobiliu.
Vokiečių kalba, rašinys(1 puslapis)
2006-05-10
Įmonės charakteristika: kelionių organizatorius "Gustus vitae". Rinka. Marketingas. Paslaugos. Draudimo sutartys. Turo paketo sudarymo procesas. Kainos skaičiavimas. Įmonės valdymas. Turizmo įmonės personalas ir jam keliami reikalavimai.
Turizmas, namų darbas(16 puslapių)
2008-06-04