Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti AB "Stumbras" marketingo aplinką. AB "Stumbras". Įmonės veiklos aprašymas. Įmonės misija ir vizija. AB "Stumbras" PEST analizė. Politinis – teisinis aspektas. Gamtinis aspektas. Socialinis – kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. AB "Stumbras" Space analizė. AB "Stumbras" mikroaplinka. Vartotojai. Tiekėjai. Konkurentai. AB "Stumbras" "General electric" matrica. AB "Stumbras" "Bostono konsultacinės grupės" matrica. AB "Stumbras" SWOT (SSGG) analizė. Išvados.
Įvadas. Darbo tikslas – pateikti strateginio valdymo sampratos teoriją ir parašyti pagrindines sąvokas. Strateginio valdymo samprata. Pagrindinės strateginio valdymo sąvokos. Išvados.
Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Bendravimo procesas. Tarpasmeniniai santykiai. Tarpasmeniniai santykiai grupėse. Tarpasmeniniai konfliktai. Konfliktų sprendimo būdai. Išvados.
Įvadas. Teisinės draudimo veiklos organizavimo formos. Akcinės draudimo įmonės. Akcinių draudimo įmonių valdymo organai. Akcinės draudimo įmonės gyvavimo ciklas. Draudimo draugijos. Draudimo draugijos valdymo organai. Draudimo draugijos gyvavimo ciklas. Valstybinės draudimo įstaigos. Valstybinių draudimo įstaigų valdymo organai. Valstybinių draudimo įstaigų gyvavimo ciklas. Išvados.