Šperos.lt > Psichologija
Geštaltinė terapijaGeštaltterapijos samprata ir tikslas. Geštaltų (figūrų) formavimas. Kontakto ribų sutrikimai. Geštaltinės terapijos taikymo sritys. Geštaltinės terapijos grupės sudarymo principai ir darbo formos. Geštaltinės terapijos grupėse taikomi metodai. Slopinantieji darbo metodai. Išraišką skatinantys darbo metodai. Integracijos metodai. Vadovo vaidmuo geštaltinėje grupėje. Sapno išgyvenimas ir refleksijos geštaltinėje terapijoje. Išvados. Skaityti daugiau
GeštaltpsichologijaĮvadas. Geštaltpsichologijos atstovai. Maksas Vertheimeris. V. Kioleris. K. Kofka. Fridrichas (Fricas) Perlsas. K.Levinas. K.Goldšteinas. Geštalto terapija. Teorija. Uždarumos dėsnis. Panašumo dėsnis. Artumo dėsnis. Simetrijos dėsnis. Tęstinumo dėsnis. Išvados. Skaityti daugiau
HipnozėĮtaiga ir hipnozė. Kas ji, ta hipnozė. Hipnozės trūkumai. Priežasčių tyrimas pasitelkus hipnozę. Kur hipnozė gali padėti. Autohipnozė. Skaityti daugiau
Hipnozė (2)Hipnozė. Hipnozės būsena. Pasąmonė. Hipnozės ir autohipnozės gilumas. Kur hipnozė gali padėti? Skaityti daugiau
Humanistinės psichologijos istorija ir idėjosĮvadas. Humanistinė psichologija. Trumpa humanistinės psichologijos istorinė raida. Humanistinės psichologijos pagrindinės idėjos. Lietuvos humanistinės psichologijos asociacija: istorija, deklaracija ir veikla. Skaityti daugiau
Humanistinės-egzistencinės psichologijos krypties ir psichoterapijos pagrindiniai bruožaiĮvadas. Humanistinės psichologijos teorija. A. Maslow poreikių hierarchija. C. Rogers pagrindiniai teiginiai. Asmenybes samprata. Savastis, savęs vertinimas. Teorijos vertinimas. Humanistinė-egzistencinė psichoterapija. Apibendrinimas. Skaityti daugiau
Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumaiĮvadas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemų ypatumai ir jų sprendimo būdai: Vaikų problemų ypatumai; Ikimokyklinio amžiaus vaikų problemos ir būtinybė kuo anksčiau jas spręsti; Vaiko problemų sprendimo būdai. Dailės raiška – pagalba vaikui ikimokykliniame amžiuje bendradarbiaujant ugdytojams: vaikų, turinčių problemų, dailės raiška Skaityti daugiau
Ikoninės atminties tyrimasĮvadas. Laboratorinio darbo tikslas – ištirti ikoninę atmintį. Metodika. Tiriamieji: tyrime dalyvavo 21 metų psichologijos studentė, kuri ir yra šio darbo autorė. Rezultatai ir jų analizė. I dalies rezultatai. II dalies rezultatai. III dalies rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
IliuzijosPranešimas psichologijos paskaitai apie iliuzijas. Intensyvus smegenų darbas. Ką matome, o ką suvokiame. Praktinė iliuzijų reikšmė. Išvados. Skaityti daugiau
Individuali psichoterapijaPsichoterapijos samprata. Baziniai psichoterapijos principai. Etika. Konfidencialumas. Kada taikoma psichoterapija. Psichoterapinio poveikio galimybės. Psichoterapinė aplinka. Individuali psichoterapija. Kada taikoma individuali psichoterapija. Išvados. Skaityti daugiau
Intelektas (20)Įvadas. Intelekto samprata. Intelekto kilmė. Intelekto struktūra. Intelekto rūšys. Emocinis intelektas. Paveldėjimo ir aplinkos įtaka intelektui. Intelekto matavimas. Išvados. Skaityti daugiau
InterviuInterviu. Respondentas ir jo problema. Interviu planas. Atlikto interviu rezultatai. Skaityti daugiau
Interviu: Poros konfliktai ir jų raidaPsichologijos metodų laboratorinis darbas: Interviu. Poros konfliktai ir jų raida. Įvadas. Metodika. Respondentų aprašymas. Interviu priemonės ir būdai. Interviu eiga. Duomenų registravimas ir apdorojimas. Rezultatai ir jų analizė. Interviu su respondente aptarimas. Interviu su respondentu aptarimas. Pateiktų respondentės ir respondento atsakymų palyginimas. Mano įspūdžiai. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Isterija ir isteriškos asmenybės psichologinio konsultavimo ypatumaiIsterija. Isterija, neurozė. Isterinis neurozinis sindromas. Isteriško kliento ypatybės. Konsultavimo ypatumai. Statistika apie psichikos sutrikimus turinčius žmones. Skaityti daugiau
Išmokime bendrauti ir bendradarbiautiProjektas: "Išmokime bendrauti ir bendradarbiauti". Įvadas. Tikslai. Uždaviniai. Dalyviai. Vykdytojai. Pirmas etapas – teorinis pasirengimas. Antras etapas – praktinė veikla. 1- oji užduotis. 2-oji užduotis. Ši užduotis susijusi su neverbaliniu bendravimu. 3-oji užduotis. Ši užduotis skirta tobulinti aktyvųjį klausymo meną. Trečias etapas – vertinimas ir projekto tęstinumas. Skaityti daugiau
Jaunuolių su negalia užimtumo problemosĮvadas. Darbo tikslas - atskleisti jaunuolių su negalia užimtumo problemas. Jaunuolių su negalia užimtumo samprata. Jaunuolių su negalia užimtumo problemos. Jaunuolių su negalia ugdymo ypatumai, problemos. Jaunuolių su negalia darbo susiradimo problemos. Jaunuolių su negalia laisvalaikis Dienos centruose,laisvalaikio praleidimo problemos. Išvados. Skaityti daugiau
JausmaiĮvadas. Bendrasis jausmų apibūdinimas. Jausmų teorijos. Jausmų išraiškos ir jų reikšmė. Jausmų rūšys. Aukštesnieji žmonių jausmai. Jausmų reikšmė ir jų asmeniniai skirtumai. Skaityti daugiau
Jausmai ir jų įtaka bendravimuiĮvadas. Jausmai, bendrasis jų apibūdinimas. Jausmų išraiškos ir rūšys. Jausmų reikšmė bendravime ir tarpasmeniniuose santykiuose. Išvados. Skaityti daugiau
Joy Paul GuilfordPowerPoint pristatymas. Modulio: Mokymo ir mokymosi psichologija individualus namų darbas. Psichologams intelektas. Joy Paul Guilford. Keli biografijos faktai. Operacijos dimensija. Turinio aspektas. Rezultatas . Modelio vertinimai. Modelio vertinimai. Taikymo sritis. Taikymo sritis. J.P. Guilfordo mintys. Skaityti daugiau
Kaip galima psichologija kaip mokslas?Kaip galima psichologija kaip mokslas? Psichologijos tyrinėjimo objektas. Psichologijos mokslo raida. Psichologija kaip empirinis mokslas. Kedruvo mokslų klasifikavimo schema. Kaip galima tyrinėti psichologiją? Skaityti daugiau
......