(5 puslapiai)
Bendra informacija. Simptomai. Prevencija. Gydymas. Gydymo būdai. Antidepresantai. Psichoterapija. Šviesos terapija. Sezoninė depresija. Skaityti daugiau(390 darbai)
(5 puslapiai)
Bendra informacija. Simptomai. Prevencija. Gydymas. Gydymo būdai. Antidepresantai. Psichoterapija. Šviesos terapija. Sezoninė depresija. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Validumo rūšys. Turinio validumas. Išorinis validumas. Modelinis validumas. Faktorinis validumas. Konstrukcinis validumas. Empirinis validumas. Validumo kriterijaus problema. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Tema: Dievas - tolygus žodžiui nepažįstamas. Tikslas: Palyginti, kaip tikėjimą Dievu aiškina tikintieji ir netikintieji. Įrodyti Dievo sampratą, kaip tolygu žodžiui nepažįstamas. Uždaviniai. Sąvokos. Tezės. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Psichologijos metodų (su stebėjimo ir interviu praktikumu) laboratorinis darbas. Įvadas. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės ir būdai. Tyrimo eiga. Duomenų registravimas ir apdorojimas. Rezultatai ir jų analizė. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Edmundo Malūko romano "Šiukšlyno žmonės" analizė. Pagal asocialaus elgesio formas. Kriminaliniai nusikaltimai. Alkoholizmas. Valkatavimas. Fizinė žala. Materialinė žala. Psichologinė žala. Žodinė. Agresija. Fizinė. Priešiška – piktybinė agresija. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Literatūros apžvalga. Darbo tikslas: ištirti Ebenhaus‘o trumpalaikės atminties teoriją. Darbo priemonės: kompiuteris ir speciali programa. Tiriamasis: 20 metų mergina. Rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas - patikrinti H. Ebbinghaus nustatytus atminties savybių dėsningumus. Metodika. Rezultatų analizė. Išvados. Priedai (5). Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Biheivioristinė, kognityvistinė, informacinė ir humanistinė teorijos edukacijoje. Biheivioristinė mokymo teorija. Kognityvistinė mokymo teorija. Informacinė mokymo teorija. Humanistinio mokymo teorija. Pagrindiniai humanistinio ugdymo tikslai. Edukacijos tikslai. Bloom'o taksonomija bei veiklos ir turinio matrica. Mokymo modeliai. Pamokos planavimas. Pamokos planavimo žingsniai M. Hunter. Išmokimo dėsningumai. Mokymosi motyvaciją aiškinančios teorijos ir jos žadinimo būdai. Bihevioristų pažiūra. Geštaltistų pažiūra. Kognityvinės psichologijos pažiūros. Humanistinės psichologijos pažiūra. Naujausia pažiūra. Motyvacijos žadinimo būdai. Išmokimo įvertinimas. Alternatyvūs vertinimo metodai. Vertinimo tipai. Ypatingų vaikų edukacijos psichologiniai ypatumai. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Ekopsichologijos sąvoka. Ekopsichologija: mūsų dvasinė sveikata ir aplinkos elgesys. Eko – ego. Žaliasis būdas egzistuoti. Pažintinė raida. Aplinkos sąlygos. A. Banduros teorija. Socialinio išmokimo imitacija ir kalba. Šeimos vaidmuo tapatumo raidoje. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Emocijos ir jausmai. Emocijų fiziologija. Sužadinimas. Fiziologinės kai kurių emocijų būsenos. Melo nustatymas. Emocijų raiška. Nežodinis bendravimas. Emocijų išgyvenimas. Baimė. Pyktis. Laimė. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Seminaras. Emocijos. Jausmai. Jausmų užgniaužimas. Jausmų išreiškimo būdai. Įdomybės iš kasdieninio gyvenimo, susijusios su tema. Emocinė porų terapija (ETP). Emocinis gėlių poveikis. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Emocijos ir jausmai, jų pažinimo reikšmė žmogaus gyvenimui. Emocijų išraiška. Emocijų valdymas. Emocinės būsenos. Jausmai. Aktyvaus klausymosi normos. Klausymosi technikos, barjerai. Nesiklausymo priežastys. Klausymosi stiliai. Efektyvaus klausymosi modelis. Kaip reikėtų klausytis. Aktyvus klausymasis. Kas pagerina klausymąsi. Pagrindinės gero klausymosi taisyklės. Grupės, jų rūšys, grupių formavimosi stadijos. Grupių rūšys. Grupės formavimasis. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Emocijų psichologija. Emocijų kilmė. Emocijų rūšys. Išvados Skaityti daugiau(11 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Psichologo darbo kryptis. Adekvatus emocijų vartojimas. Medžiaga. Rezultatų sutvarkymas. Emocijų identifikavimas. Medžiaga. Rezultatų sutvarkymas. Empatinio elgesio modeliavimas. Medžiaga. Analizuojamas dialogas. Rezultatų sutvarkymas. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Ėricho Fromo biografija. Asmenybės samprata. Kūryba. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti kokie yra fobijų simptomai. Fobijos - stiprios baimės - sąvoka. Fobijos simptomai. Fobijų formos ir rūšys. Fobijos gydymas. Išvados. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Hipotetinis-dedukcinis mąstymas. Teorinis samprotavimas. Struktūriniai formalių operacijų pasikeitimai. Kombinacinis mąstymas. INRC grupė. Binarinė propozicinė logika. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Septynios intelekto rūšys. Itin gabūs vaikai, kokie jie? Itin gabaus vaiko asmenybės vystymosi problemos. Itin gabaus vaiko socializacijos problemos. Galimi gabių vaikų ugdymo metodai ir būdai. Kaip tėvai gali padėti itin gabiam vaikui. Išvados. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Darbas vokiečių kalba apie Fritz Perls psichologiją. Einleitung. Kurze Einführung in die Gestalttherapie. Was ist Gestalttherapie? Der Organismus. Das Selbst. Die Kontaktgrenze. Das ES, das ICH und die Persönlichkeit. Die Grundannahmen des Gestaltansatzes und deren Bedeutung für sozialpädagogisches Arbeiten. Phänomenologische Arbeitsweise. Arbeit im Hier und Jetzt. Arbeit mit unerledigten Geschäften. Vermeiden von Deutungen. Arbeit an der Kontaktgrenze. Die therapeutische Beziehung. Körperorientierte Arbeit. Schlussbetrachtungen. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Geštalto terapijos samprata. Geštaltinėje terapijoje yra skiriami tam tikri terapijos momentai. Įsisąmoninimas. Kontaktas. Geštaltų (figūrų formavimasis). Kontakto ribų sutrikimai. Geštaltinės terapijos taikymo sritys. Geštaltinės terapijos grupėse taikomi metodai. Išraišką skatinantys darbo metodai (padėti klientui sutelkti dėmesį į tai, kas įsisąmoninama). Geštaltterapijos modelis. Geštaltų formavimosi ir irimo stadijos. Skaityti daugiau