Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika
Specialioji pedagogika

(170 darbai)

Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumaiĮvadas. Bendrieji neįgalių vaikų, raidos dėsningumai. Veiksniai, lemiantys specialiųjų poreikių vaikų raidą. Vaikai, turintys intelekto sutrikimų. Intelekto sutrikimų samprata ir klasifikavimas. Nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ir ugdymo ypatumai. Kai kurie bendri nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ypatumai. Atskirų grupių nežymiai sutrikusio intelekto vaikų mokymosi sunkumų pobūdis. Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas sutrikusio intelekto vaikams bendrojo ugdymo mokyklose. Išvados. Skaityti daugiau
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumaiĮžanga. Brailio raštas. Regos likučių panaudojimas. Klausymosi įgūdžiai. Judėjimo įgūdžių mokymas. Išvados. Skaityti daugiau
Veiksniai, įtakojantys paauglių požiūrį į specialiųjų poreikių bendraamžiusSantrauka. Įvadas. Svarbiausi veiksniai, įtakojantys paauglių požiūrį į specialiųjų poreikių bendraamžius teoriniu aspektu. Paauglystės amžiaus tarpsnių ypatumų svarba, požiūriui į specialiųjų poreikių bendraamžius. Specialiųjų poreikių asmenų integracijos ir adaptacijos lygis bendrojo lavinimo mokykloje. Veiksniai, lemiantys paauglių požiūrį į specialiųjų poreikių bendraamžius. Šeimos ugdomasis poveikis. Grupės vaidmuo. Masinės informacijos priemonės. Kultūros įstaigos. Tyrimas. Tyrimo metodika ir jos organizavimas. Mokinių nuomonė. Pedagogų nuomonė. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Verbalinis intelektasĮvadas. Verbalinis intelektas. Intelekto struktūra. Poetinė kūryba. Testai. Pedagogo svarba. Komunikacijos sutrikimai. Mokytini protiškai atsilikę vaikai. Berniukų ir mergaičių verbalinių sugebėjimų skirtumai. Išvados. Skaityti daugiau
Vidurinės mokyklos socialinio pedagogo veiklos analizėĮvadas. Darbo tikslas: Pristatyti socialinio pedagogo portretą vidurinėje mokykloje. Vidurinė mokykla. Socialinio pedagogo portretas remiantis teisine baze bei moksliniais šaltiniais. Stebėjimo ir pokalbių analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Vidutinio ir žymaus protinio atsilikimo ugdytinių medžiagų ir jų savybių ir fizikinių reiškinių pažinimo žinios, supratimas ir vertybinės nuostatosĮvadas. Vidutinio ir žymaus intelekto sutrikimo mokinių mąstymo, atminties, dėmesio, suvokimo, kalbos ir kalbėjimo, elgesio bei mokymosi motyvacijos ypatumai. Negyvosios gamtos mokymas specialiojoje mokykloje. Lavinamųjų klasių mokinių medžiagų ir jų savybių ir fizikinių reiškinių pažinimo žinios, supratimas ir vertybinės nuostatos. Išvados. Skaityti daugiau
Vidutiniškai ir žymiai protiškai atsilikusių vaikų kalbinis ugdymasĮvadas. Vidutiniškai ir žymiai protiškai atsilikusių vaikų vystymosi ypatumai. Leksinio – gramatinio išsivystymo trūkumai. Kalbinio ugdymo metodai, reikalavimai. Išvados. Skaityti daugiau
Žaidimų terapijaŽaidimų terapija. Žaidimų terapija vaikams. Kam reikalinga žaidimų terapija? Kam gali padėti žaidimų terapija? Žaidimai. "Kėgliai". "Pagrandukas". "Objektas". "Eilės". Skaityti daugiau
Žymiai sutrikusio intelekto vaiko ugdymo namuose ypatumaiĮvadas. Tyrimo tikslas – atskleisti žymiai sutrikusio intelekto vaiko ugdymo namuose veiksmingumą. Sutrikusio intelekto vaikų ugdymo namuose ypatumai. Žymiai sutrikusio intelekto vaikų pedagoginė psichologinė charakteristika. Ugdymo namuose teisiniai pagrindai. Pedagoginės veiklos planavimas, ugdant žymiai sutrikusio intelekto vaikus namuose. Žymiai sutrikusio intelekto vaiko ugdymo namuose veiksmingumas. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Individualių ugdymo programų analizė. Individualios ugdymo programos rengimas. Išvados. Skaityti daugiau
Žymus ir labai žymus protinis vaikų atsilikimas, jų ugdymasŽymaus ir labai žymaus protinio atsilikimo samprata. Žymiai ir labai žymiai protiškai atsilikusių vaikų ugdymas. Istorijos ir pasaulio pažinimo mokymas. Skaityti daugiau
...